Lidé se rádi cítí býti jedinečnými. Chcete jim v tom vyjít vstříc? Celé dopoledne budeme probírat možnosti, jak marketingová sdělení co nejvíce přiblížit očekáváním vašich zákazníkům. Existují kvalitní technologické nástroje i zdroje informací o zákaznících. Jak to ale udělat, aby zákazníci vnímali vaše marketingové aktivity jako přínos nikoliv jako hrozbu? Přijďte se zapojit do diskuze o personifikaci marketingu, rádi si poslechneme také vaší osobní zkušenost a poznatky.
Kdy: Středa 13.června, od 8:00 do 11:45
Kde: Café Louvre, Národní 22, Praha (https://www.cafelouvre.cz/)
REGISTRACE ZDE
Agenda
8:00 – Snídaně a networking
9:00 – Úvodní slovo – Jan Malý (Advired), Daniel Uřminský (Blue Infinity)
9:10 – Aktuání trendy, rozdíly v B2B a B2C strategiích – Jan Malý (Advired), Michal Rulík (Salesforce)
9:40 – Využití specifik generací X, Y, Z pro marketing a prodej – Vlasta Janovcová (Advired), workshop
- krátké představení generací X,Y,Z, čím se odlišují a co je spojuje
- trvalé mezigenerační rozdíly
- nové charakteristiky podle tzv. teorie kulturních generací
- chování Generace Y a Z ve stále ještě převládajícím prostředí Generace X
- jak využít specifika jako konkurenční výhodu pro marketing a prodej
10:30 – přestávka na kávu
10:45 – Marketingové a CRM nástroje pro B2C – Daniel Uřminský (Blue Infinity), demo a ukázka Salesforce technologií
- Marketing Cloud (Social Studio, Email Studio, Mobile Studio, Journey Builder)
- Service Cloud
- Community Cloud
11:45 – Shrnutí a zakončení programu pracovní snídaně
Těšíme se na setkání!