Jaké budou požadavky klientů na prvotřídní ZÁKAZNICKÝ ZÁŽITEK PO ROCE 2020 ?
Jak se PŘIPRAVIT již nyní
Jsou rozhodující TECHNOLOGIE, ZAMĚSTNANCI, STRATEGIE, nebo něco jiného?
GDPR aneb jste připraveni na novou regulaci nakládání s osobními údaji?
Případová studie Albion Cars s.r.o. – největšího prodejce vozů Land Rover a Jaguar v ČR.
Pečujete o své zákazníky jako o zlato? Výzkumy ukazují, že získat nové zákazníky vychází 7x dráže, než prodávat stávajícím – poskytování prvotřídní zákaznícké zkušenosti má dramatický dopad na úspěšnost firem. Přijďte se inspirovat nejnovějšími trendy nebo podělit o své zkušenosti na naši pracovní snídani.
Čtvrtek 7.prosince 2017, 8.00 – 12.00
Café Louvre, Národní 22, Praha (https://www.cafelouvre.cz/)
Agenda:
8.00 Snídaně a networking
8.45 Úvodní slovo, představení partnerů (Salesforce, Advired, Tarpan Legal)
9.00 5 nejdůležitejších tipů pro prvotřídní zákaznickou zkušenost po roce 2020
Budou pro formování zážitků vašich zákazníků důležitější technologie, vaši zaměstnanci, strategie, procesy nebo něco jiného? Diskuze týkající se tématu Customer Experience Management, přístupu v různých společnostech, shrnutí nejdůležitějších tipů. Jan Malý (Advired) & Michal Mravináč (Salesforce)
9.20 Albion Cars s.r.o. – případová studie.
Jak se na budoucnost připravuje největší dealer vozů Land Rover a Jaguar v ČR. Jaké technologie zavádí. Kristýna Hrdličková (projektová manažerka – Albioncars, Auto Průhonice), Jan Malý (Advired).
10.00 Jak pomoci LIDEM lépe fungovat ve ZMĚNÁCH – workshop
Změna jako psychologický process. Change management učí manažery pochopit vzorce a principy, jimiž se změny řídí a učí je řídit změny jako psychologický proces. V krátké ukázce se společnými silami zaměříme na reakce lidí na změny a klíčovou roli manažera, který může své lidi takovými změnami úspěšně provést. Vlasta Janovcová (HR Consulting Lead – Advired)
10.40 Přestávka s občerstvením
11.00 GDPR aneb jste připraveni na novou regulaci nakládání s osobními údaji?
Nové nařízení o ochraně osobních údajů (General Data Protection Regulation – GDPR) je často nazýváno revolucí v oblasti nakládání s osobními údaji. Znamená to, že vše bude nyní jinak? A co bude vlastně potřeba změnit? Novinky nové regulace z praktického pohledu. Aleš Kubáč (Tarpan Legal)
11.35 Budoucí vývoj technologií – hlavní vize z Dreamforce 2017
Shrnutí nejnovějších trendů vývoje nových zákaznických přístupů a technologií na platformě Salesforce – to nejzajímavější z letošní konference Dreamforce v San Franciscu. Jan Malý (Advired)
12.00 Závěr a networking